Jesteś Producentem lub świadczysz usługi?
Twój dział handlowy nie działa tak dobrze jak byś sobie życzył?
Zapewnimy wsparcie na etapach:
1 pozyskiwanie klientów
To podstawa dla działania w zasadzie każdej firmy usługowej czy produkcyjnej.
W trakcie współpracy dostarczymy informacje o firmach lub osobach zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami.
W niektórych przypadkach możemy zautomatyzować etapy prezentacji, negocjacji, ofertowania, podpisywania umów lub sprzedaży.
W trakcie współpracy dostarczymy informacje o firmach lub osobach zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami.
W niektórych przypadkach możemy zautomatyzować etapy prezentacji, negocjacji, ofertowania, podpisywania umów lub sprzedaży.
2 intergracja kanałów sprzedaży – system CRM
CRM to system, w którym zbieramy informacje o klientach, wyznaczamy zadania handlowcom, zapisujemy informacje o spotkaniach, terminach, umowach itp.
Dobrze skonfigurowany CRM w znaczący sposób poprawia jakość pracy zespołu i wyniki finansowe firmy.
Ważne by był dostępny poprzez Internet.
Daje to swobodę działania i możliwość bieżącego aktualizowania informacji.
Dobrze skonfigurowany CRM w znaczący sposób poprawia jakość pracy zespołu i wyniki finansowe firmy.
Ważne by był dostępny poprzez Internet.
Daje to swobodę działania i możliwość bieżącego aktualizowania informacji.
3 organizacja sprzedaży poprzez mailing
Mailing oraz kampania SMS to dwie najbardziej popularne metody informowania klientów o ofertach.
System mailingowy i SMS-owy powinien być skofigurowany z systemem CRM.
Posiadając jedną bazę danych o klientach można łatwo wysyłać informacje sprzedażowe do wybranej grupy klientów.
Proces ten również można automatyzować.
System mailingowy i SMS-owy powinien być skofigurowany z systemem CRM.
Posiadając jedną bazę danych o klientach można łatwo wysyłać informacje sprzedażowe do wybranej grupy klientów.
Proces ten również można automatyzować.
4 wsparcie sprzedaży poprzez system SMS
System SMS powine być zintegrowany z systemnem CRM oraz programem księgowo-fakturowym i działać w ściśle określony sposób.
W wyznaczonych terminach może autumatycznie wykonywać akcję wysyłania powiadomień (o promocjach, czy przeterminowych płatnościach)
W wyznaczonych terminach może autumatycznie wykonywać akcję wysyłania powiadomień (o promocjach, czy przeterminowych płatnościach)
5 kontrola płatności klientów
Jednym z wielu problemów firm są zatory finansowe spowodowane brakiem płatności, lub ich nieterminowością.
O ile nie można całkowicie wyeliminować niebezpieczeństwa nieotrzymania płatności o tyle można zdecydowanie skrócić czas oczekiwania na płatność przeterminowaną.
Podstawą do automatyzacji tych działań jest integracja systemu fakturującego z systemem mailingowym i esemesowym.
O ile nie można całkowicie wyeliminować niebezpieczeństwa nieotrzymania płatności o tyle można zdecydowanie skrócić czas oczekiwania na płatność przeterminowaną.
Podstawą do automatyzacji tych działań jest integracja systemu fakturującego z systemem mailingowym i esemesowym.
6 windykacja nieopłaconych faktur
Nie zawsze trzeba kierować sprawę do sądu, by kontrahent w końcu zdecydował się na opłacenie należności.
Działania przedsądowe wypracowane na podstawie długoletnich doświadczeń pokazują, że można osiągnąć więcej stosując specyficzną „miękką” windykację.
Dysponując wiedzą, merytorycznym przygotowaniem oraz umiejętnościami pokażemy jak dostosować strategię działania do każdej sprawy nie psując przy tym relacji z klientem.
Działania przedsądowe wypracowane na podstawie długoletnich doświadczeń pokazują, że można osiągnąć więcej stosując specyficzną „miękką” windykację.
Dysponując wiedzą, merytorycznym przygotowaniem oraz umiejętnościami pokażemy jak dostosować strategię działania do każdej sprawy nie psując przy tym relacji z klientem.
Elementy wsparcia działań handlowych mogą być ze sobą zintegrowane i działają w większości automatycznie oszczędzając czas i pieniądze.
Dalszym etapem współpracy może być wsparcie finansowe poprzez uzyskanie preferencyjnych pożyczek, leasingów lub dotacje z UE.
Nasz System sprawdził się świetnie w branżach:

nieruchomości

finansowej

pośrednictwa pracy
W zależności od możliwości współpracy oferujemy elastyczne metody rozliczeń.
Zapraszamy do składania zapytań mail w sprawie współpracy.
Prosimy o przesłanie danych:
– nazwa firmy + NIP,
– krótki opis firmy i działalności,
– zakres poszukiwanego wsparcia..